dinsdag 17 februari 2009

Tja, eh, voorbereiden...

Over ruim anderhalve week zit ik toch echt in de lucht richting Bangkok, de ideale tijd dus om je voorbereidingen af te ronden of eh in ieder geval ergens halverwege te zijn, maar ja, als je zo''n laatste moment muts als ik bent kan dat nogal is anders lopen.

Niet dat ik nog niets heb gedaan maar helemaal op orde zijn kan je het ook niet noemen:
  • de vlucht is in ieder geval geboekt en betaald :-)
  • de prikken zijn op het laatste moment geent (hepatitus b was ik lichtelijk te laat voor dus dat ging niet meer lukken maar was gelukkig niet verplicht en alleen aanbevolen bij onveilige seksuele contacten in de planning. Wees gerust mijn agenda ziet er anders uit)

In ieder geval iets, en daarnaast, heb wel mn allereerste blog het www ingeholpen zometeen :-)


Maar wat moet je dan allemaal nog doen? ff geen idee, ook maar een lijstje maken:

  • uitzoeken hoe het ook al weer met mn reisverzekering zat en waar dat documentje nou toch is
  • zoiezo bedenken wat er allemaal mee moet
  • iig aanschaffen van zonnebrand, deet, anti-diareepillen, zaklamp, muscitonet (is dat echt nodig???) en weet ik het wat nog meer
  • mams en de rest vd family gerust stellen en laten geloven dat Thailand echt een veilig land is om in mn eentje op de bonnefooi is te bekijken
  • muziekjes downloaden om weer up te loaden op mp3, foto's uploaden om weer plaats te maken voor nieuwe
  • besluiten of ik nu de lonely planet (nieuwer en zelf gekocht) of de rough guides (een jaartje ouder en van Tonya geleend maar wel beter) mee ga nemen
  • nog een heleboel wijntjes drinken met een heleboel mensen
  • en heel belangrijk het werk overdragen en loslaten om zo straks met een leeg hoofd de vakantie te kunnen starten...

Als ik het zo bekijk valt het allemaal nog wel mee en ben ik achteraf gezien toch vrij voorbereid. Ik bedoel, het belangrijkste is geregeld en onderbroeken en zonnebrand hebben ze daar toch gewoon ook??? Daarnaast, nog een heel weekend te gaan toch.

Goed, maar let me know als ik dingen mis.....

5 opmerkingen:

  1. Zo op het eerste gezicht MIS ik niets, behalve misschien de RUST om alle voorbereidingeno op je gemakkie (raar woord) te doen!!! Maar ja...daar zijn nou eenmaal de omstandigheden niet naar. Hoop dat je heeeeeel erg gaat genieten en dat je ons op de hoogte houdt. Als dat schrijven op dezelfde manier gaat als je dit blog bent gestart dan gaat dat leuk te worden om te lezen!!!
    Groetjes van Joke en hopelijk nog tot a.s. zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai wijffie. Je blog gelezen Knap stukkie werk.
    groet. Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOI vrouw. Trek je maar niets aan van die rare moeder en geniet maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen